Yis Jangkitan Relief - Mengapa Krim OTC Selalunya Yang Gagal

Yis Jangkitan Relief - Mengapa Krim OTC Selalunya Yang Gagal

Majoriti perempuan umur 16 tahun ke atas telah mungkin sudah mengalami jangkitan yis, dan jika mereka tidak mempunyai, kemungkinan mereka akan. Selain daripada selesema dan selesema, ini adalah adalah salah satu penyakit yang paling biasa yang dialami oleh wanita. Lelaki juga boleh membangunkan keadaan ini, walaupun ia tidak seperti yang biasa. Research menganggarkan bahawa 75% daripada wanita di seluruh dunia akan mengalami sekurang-kurangnya satu jangkitan yis faraj dalam kehidupan mereka.

Jika anda untuk melihat empat wanita duduk untuk makan tengah hari di kafe, sekurang-kurangnya 3 daripada mereka akan mengalami atau akan pada masa ini akan mengalami jangkitan yis sejenis.

Ketidakselesaan, pembakaran dan gatal-gatal boleh menjadi sangat sukar dan lebih teruk daripada selesema sejuk atau bersama. Lega jangkitan yis adalah agak mudah, kerana banyak ubat-ubatan semasa dan krim topikal kini boleh didapati di kaunter. Anda boleh menggunakan rawatan ini sebagai bantuan, kerana mereka mampu untuk menghilangkan gejala menjengkelkan agak cepat.

Ia adalah masalah biasa bagaimanapun, bahawa kebanyakan wanita akan mempunyai lebih daripada satu jangkitan dalam hidup mereka dan ia adalah lebih berkemungkinan bahawa banyak akan mengalami masalah ini banyak kali setahun. Ia boleh menjadi agak mahal apabila anda perlu membeli krim selepas krim setiap kali masalah ini muncul.

Ia adalah penting untuk mempertimbangkan mengapa anda perlu membeli krim yang berbeza dan losyen sepanjang masa, namun jawapannya adalah mudah. Di kaunter rawatan hanya akan merawat gejala-gejala yang terdapat pada masa itu, mereka tidak merawat punca jangkitan yang sebenarnya. Jika anda hanya menggunakan krim ini untuk melegakan jangkitan yis, maka ia adalah sangat mungkin bahawa anda akan terus menderita daripada itu walaupun selepas gejala telah hilang.

Terus menggunakan jenis yang sama krim akhirnya akan menjadi membuang masa. Ini adalah kerana bakteria - Candida, yang menyebabkan masalah ini. Mereka menjadi digunakan untuk krim dan kemudian krim tidak lagi akan memberikan kelegaan jangkitan yis dari gejala. Ini akan bermakna satu lagi perjalanan ke kedai-kedai untuk mendapatkan jenis yang berbeza rawatan.

Jika anda sentiasa mengalami keadaan ini maka saya pasti akan mengesyorkan rawatan semula jadi yang boleh menyediakan anda dengan bantuan yis jangkitan dan juga sebagai ubat semula jadi.

Terdapat banyak ubat yang telah dicuba dan diuji selama beberapa tahun dan mereka adalah orang-orang yang telah bekerja dengan jayanya.

Candida boleh dirawat dengan menggunakan kaedah semula jadi, banyak yang telah dibangunkan oleh budaya yang berbeza tersebar di seluruh dunia. Jika anda melakukan kajian latar belakang, anda pasti untuk mencari penawar semula jadi yang akan bekerja untuk anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar