Homoeopathy - The Cure Gentle

Homoeopathy - The Cure Gentle

Anugerah Allah kepada manusia !! Yang paling selamat, gentlest, paling pasti & cara yang sihat untuk mengubati.

Bayangkan mengalami muntah rasa & pahit di dalam mulut anda, apabila anda diberi pil pahit untuk menelan & anda muntah dengan daya diperbaharui. Adakah ia tidak keadaan yang sangat paradoks?

Sekarang bayangkan yang mengalami masalah yang sama & diberi hanya 2 pil gula kecil (lebih halus daripada biji anggur) dibasahkan dengan ubat homoeopati. Adakah ia tidak membawa senyuman serta-merta ke muka anda?

Itulah bagaimana Homoeopathy berfungsi, perlahan-lahan, sesungguhnya & dalam dos yang kecil tanpa menyebabkan sebarang kesan sampingan.

Mungkin satu-satunya sistem saintifik perubatan yang mengambil kira aspek rohani (emosi), mental & fizikal setiap penyakit / penderitaan.

Terdapat banyak keadaan apabila terdapat isno aduan fizikal, apa-apa yang anda boleh meletakkan jari pada / menjelaskan kepada doktor anda, tetapi anda kurang sihat, tidak berasa biasa.

Jiwa / daya Vital anda telah terjejas, yang telah membuat kamu melihat sesuatu yang tidak kena tetapi sekarang persoalan timbul, bagaimana anda menerangkan kepada doktor? Bagaimana doktor akan melayan anda?

Homoeopath anda dapat memahami dengan baik & menyembuhkan kamu juga, walaupun pada peringkat awal ini.

Ubat-ubatan yang disediakan daripada pelbagai sumber seperti tumbuh-tumbuhan, mineral, logam, magnet, elektrik, sinar-X, racun haiwan, tisu yang sihat, tisu berpenyakit, hormon dan lain-lain Tetapi hanya sejumlah kecil bahan mentah digunakan & kemudian tertakluk kepada potentisation / dynamization sebelum mentadbir kepada pesakit.

Prosedur ini menukarkan bahan perubatan dari bentuk molekul yang stabil kepada bentuk ionik / atom. Sesiapa yang mempunyai pengetahuan fizik asas menyedari betapa ion kuat / atom berada. Bom atom adalah contoh yang paling berbahaya kuasa atom ini.

Kini timbul persoalan bagaimana boleh seperti ubat dituntut untuk selamat? Sihir adalah dalam kawalan! Tahap penukaran molekul menjadi atom perlu dikawal untuk mencapai hasil yang selamat & berdaya maju. Keseluruhan proses potentisation dikawal & pelbagai dos yang disediakan untuk disesuaikan dengan kecenderungan & keperluan pesakit.

Jadi di sini adalah sistem yang paling saintifik & selamat perubatan untuk semua makhluk hidup. Ini termasuk tumbuh-tumbuhan, haiwan bersama-sama dengan manusia, menjadikannya sistem perubatan yang paling lengkap juga.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar