Bronkitis kronik - Rawatan Homeopati Semoga menghentikan Yours

Bronkitis kronik - Rawatan Homeopati Semoga menghentikan Yours

Bronkitis kronik adalah sama dengan bronkitis akut, tetapi terdapat lebih mukus. Ini menjadikan bernafas lebih sukar. Batuk yang berterusan biasanya keputusan dan anda mungkin mempunyai jangkitan.

Tanda-tanda biasa adalah batuk yg mempesonakan, kerana rembesan meningkat. Kedua-dua batuk dan pernafasan anda boleh mengobrol terus-menerus. Tetapi, cuba kerana anda mungkin, anda boleh hampir-hampir tidak membawa apa-apa lendir ke atas.

Jadi mengecewakan!

Ia tidak adalah idea yang baik untuk menggalakkan orang ramai tidak terlatih untuk merawat diri mereka untuk apa-apa keadaan yang kronik, kerana keadaan ini cenderung untuk menjadi rumit. Jadi, anda mungkin tidak mahu untuk menghentikan rawatan semasa anda. Tetapi anda mungkin mahu menambah rejim.

Jika anda mempunyai bronkitis kronik dengan suara ketuk-ketuk satu, ketidakupayaan untuk membawa lendir ke atas, maka homeopati tartaricum perubatan Antimonium (tart Ant untuk pendek) mungkin untuk berbuat banyak kebaikan. Ia mungkin bahawa ia boleh menyelesaikan masalah ini sama sekali.

Gejala-gejala lain ubat ini termasuk semakin buruk di musim sejuk, beberapa peningkatan dalam keadaan duduk, dengan semakin teruk dalam kedudukan yang berbohong.

Ia boleh disebabkan oleh perengsa fizikal dan kimia yang disedut, seperti debu, kimia dan petroleum wasap, asap tembakau, dan lain-lain

Secara umumnya, anda tidak mendapat tempoh tempoh. Masalahnya cenderung untuk bersama anda sepanjang masa. Anda sentiasa berasa letih, anda sentiasa mempunyai sesak nafas, sentiasa ada beberapa lendir dalam paru-paru atau saluran pernafasan.

Bronkitis kronik cenderung untuk berlaku lebih pada orang tua. Sistem imun mereka dikompromi menunjukkan ketidakmampuan mereka untuk mencegah penyakit mengambil memegang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar