Golf, Laut, dan Spa

Golf, Laut, dan Spa

Terletak pada kedudukan yang Namhae tenang dan indah adalah tempat percutian perjalanan muktamad. Di bawah payung kumpulan Hilton, Hilton Namhae Golf & Spa Resort menawarkan satu lagi destinasi pelancongan yang besar. Menambah rempah kepada Namhae yang sudah indahnya kemudahan hebat, resort mewah dan pengalaman percutian ala Hilton.

Tempat peranginan kelas pertama melengkapi atmosfera rendah utama dan masyarakat Namhae tenang. Dengan privasi dalam fikiran, pegawai resort berkata, tinggal di Hilton Namhae Golf & Spa Resort adalah jawapan kepada mencari tempat yang bercuti tenang dan swasta yang anda telah cari. Resort ini mempunyai 20 vila dan 150 bilik. Dengan reka bentuk ini, anda pasti untuk mengelakkan semua menghentam ke orang lain dan bunyi - kes penggunaan biasa dengan lobi hotel penuh sesak.

Kemudahan yang hebat lain dengan resort ini adalah golf dan spa, kerana ia nama membayangkan. Padang golf di resort ini yang strategik terletak di tepi laut - yang pertama di Korea Selatan. Spa, di sisi lain, adalah sempurna direka dan ia mantra kelas, keanggunan dan bersantai. Seterusnya ialah restoran. Resort ini mempunyai tujuh restoran - masing-masing menawarkan makanan lazat dan pemandangan yang unik. Breeze merupakan restoran utama, yang menyajikan masakan kedua-dua Korea dan Barat. Untuk makan lebih selesa, anda boleh menyemak Horizon, sebuah restoran makanan laut dari jauh terletak. Bagi peminat golf, restoran yang khas terletak betul-betul di padang golf. Semua restoran ini menawarkan pemandangan tepi pantai yang menakjubkan. Dan untuk pencinta haiwan peliharaan, tempat percutian ini adalah sempurna untuk anda sebagai Hilton Namhae Golf & Spa Resort adalah tempat peranginan mesra-haiwan kesayangan - satu-satunya resort, sebenarnya, di Korea yang menawarkan polisi istimewa ini.

Oleh kerana profil yang intim dan swasta di resort ini, khabar angin mengatakan bahawa salah satu pelakon atas Korea biasanya menghabiskan malam di sana dengan suaminya.

Hilton Namhae Golf & Spa Resort di bertempat di Namhae, sebuah daerah di wilayah Selatan Gyeongsang. Semenanjung yang indah terdiri daripada 68 pulau-pulau kecil dengan pemandangan indah laut dan beras sawah. Namhae terletak di hujung paling selatan, kira-kira 304 batu di selatan Seoul. Jika kamu di darat, masa perjalanan adalah lebih kurang 4 jam.

Resorts seperti Hilton Namhae Golf & Spa Resort tidak pernah lengkap tanpa mempesonakan merasakan bahawa lilin membawa. Sama ada semasa lawatan spa atau di vila anda dan bilik, lilin cahaya organik dan lilin soya untuk pengalaman yang santai lengkap.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar