Panas Jantung Remedy Rawatan Asli - Rahsia Doktor Anda Jangan sekali-kali Told You

Panas Jantung Remedy Rawatan Asli - Rahsia Doktor Anda Jangan sekali-kali Told You

Anda mencari rawatan ubat pedih ulu hati semula jadi tetapi anda tidak akan dapat mencari jawapan dari mana-mana doktor atau dadah lorong. Yang benar adalah bahawa doktor dan syarikat-syarikat farmaseutikal mahu anda percaya bahawa mereka adalah penjaga kesihatan anda. Ini menjadikan mereka berbilion-bilion dolar setiap tahun.

Nasib baik penyelidikan baru-baru ini mendedahkan banyak ubat semula jadi yang sebenarnya boleh mengatasi rakan sejawatannya berubat mereka. Dalam artikel ini, anda akan belajar bagaimana anda boleh menyembuhkan refluks asid dengan ubat semula jadi yang ringkas dan berkesan.

Sudah tiba masanya anda mula menjaga kesihatan anda sendiri.

Rahsia Asid Reflux

Punca refluks asid atau pedih ulu hati tidak refluks asid perut. Ia sebenarnya adalah sfinkter esophageal yang lebih rendah rosak atau lemah. Ini bersama-sama dengan esofagus marah mungkin adalah kemungkinan besar punca di sebalik gejala anda.

LES sfinkter adalah tisu otot yang terletak di atas perut. Tugasnya adalah untuk menyimpan makanan di dalam perut selepas proses penghadaman. Walau bagaimanapun, selepas tahun gaya hidup miskin, sfinkter boleh mula untuk memecahkan dan pedih ulu hati akan berterusan. Esofagus ialah tiub yang membawa makanan ke perut. Dengan diet berasid, pengambilan alkohol dan terlalu banyak minuman berkarbonat, esofagus akan mula menjadi jengkel.

Nasib baik, kedua-dua sfinkter dan esofagus boleh diubati dengan mudah diet dan ubat rahsia. Berikut adalah beberapa petua untuk mendapatkan rawatan semulajadi refluks anda bermula.

Panas Jantung Remedy Rawatan Asli

Berikut adalah satu permulaan yang cepat untuk mengubati gejala anda dengan segera.

1. Elakkan makanan berasid, minuman berkarbonat, alkohol dan rokok sekurang-kurangnya 1 minggu. Ini akan memberikan masa tisu anda untuk sembuh.

2. Makan makanan yang lembut adalah penting untuk kedua-dua esofagus dan sfinkter. Anda harus mengelak daripada semua makanan rangup dan keras. Sebagai contoh, bijirin, roti bakar dan granola bar akan meninggalkan air mata kecil pada tisu yang anda cuba untuk membaiki.

3. Air minuman setiap kali selepas makan atau makanan ringan boleh membantu untuk mewujudkan suatu meterai ketat pada perut anda.

4. Madu adalah ubat yang sangat popular. Madu telah ditunjukkan untuk membaiki tisu yang rosak secara semula jadi. Anda perlu menghisap 3 sudu teh setiap hari dan terutama kanan sebelum tidur.

5. makanan kecil. Adakah anda tahu bahawa manusia adalah grazers? Ragut bermakna makan makanan kecil sepanjang hari. Anda perlu makan 5 hidangan yang sebesar genggaman tangan anda (yang sebenarnya saiz perut anda). Mengunyah teliti adalah sangat membantu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar