Penggalak tenaga semulajadi - Keputusan yang lebih baik, Tiada Kesan Sampingan

Penggalak tenaga semulajadi - Keputusan yang lebih baik, Tiada Kesan Sampingan

Sama ada ianya dalam bentuk pil atau cecair, penggalak tenaga di sini untuk tinggal. Penggalak tenaga telah terbukti untuk meningkatkan kecerdasan mental, daya saing fizikal, merawat gejala-gejala kemurungan, merawat keresahan, asma dan juga kanser. Sebahagian besar produk tenaga meningkatkan bekerja sebagai perangsang seperti secawan kopi akan lakukan, bagaimanapun, dengan cara yang lebih besar.

Antara yang paling popular di pasaran sekarang boleh didapati di dalam pasar raya biasa anda. Oleh kerana produk seperti "Ciclon" dan "Red Bull" telah berada di pasaran, banyak produk lain telah dibebaskan dengan jayanya. Mengapa? Oleh kerana kadar hidup yang tinggi menuntut ia!

Walau bagaimanapun, minuman tenaga menggunakan kafein dan gula untuk mencapai kesan yang diingini. Perkara terakhir yang orang perlu dalam diet mereka adalah lebih banyak gula. Tambahan pula, insomnia, gementar dan sakit kepala yang biasa dilaporkan kesan sampingan daripada pengambilan minuman tenaga.

Satu alternatif yang lebih sihat ialah untuk mengambil terbukti penggalak tenaga herba. Orang ini tidak mempunyai gula dan tidak menggunakan kafein. Lebih penting lagi, mereka mengambil pendekatan yang lebih holistik kepada kesihatan anda. Ia juga mengandungi vitamin dan asid amino yang mempunyai berfaedah memberi kesan pada bahagian lain dari tubuh dan fikiran anda.

Berikut adalah beberapa ubat-ubat herba anda akan dapati di penggalak tenaga semula jadi:

Ginseng - dikenali sebagai adaptogen yang membantu badan memulihkan kesihatan dan kerja-kerja tanpa kesan sampingan yang berbahaya. Bukan itu sahaja, ia membantu meningkatkan tenaga anda, dan sedang digunakan hari ini untuk membantu pesakit kencing manis dengan kadar gula dalam darah.

Ginkgo Biloba. Herba ini amatlah diiktiraf bagi manfaat otak meningkatkan itu. Terdapat 100 ke atas kajian mengenai manfaat pada ginkgo.

Hanya untuk menamakan beberapa faedah, ginkgo biloba mempunyai kapasiti untuk meningkatkan aliran darah ke otak (dengan itu membantu aliran udara masuk dan keluar), membantu dengan masalah kemandulan dan yang paling penting meningkatkan kecekapan metabolisme! Itu sahaja sudah cukup untuk mendapatkan produk yang mengandungi ginkgo.

Vitamin B - Ini adalah sekumpulan lapan vitamin yang penting dalam pemecahan karbohidrat menjadi glukosa, yang memberikan kita tenaga dan pemecahan lemak dan protein, yang menyokong cara kerja sistem saraf.

Sesetengah makanan tambahan tenaga semula jadi juga mengandungi nutrien yang membantu untuk melawan kerosakan radikal bebas. Seperti yang anda mungkin tahu, kerosakan radikal bebas adalah punca utama penuaan dan umur yang berkaitan penyakit.

Ia hanya masuk akal untuk mendapatkan tambahan tenaga semula jadi. Mereka hanya tidak hanya memberikan anda lebih bersemangat, mereka meningkatkan kesihatan anda juga.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar